Boże Narodzenie to magiczny czas: nawet ci, którzy na co dzień żywią czystą nienawiść do reklam, potrafią wzruszyć się niejednym świątecznym spotem i są gotowi docenić jego artystyczny kunszt. Od przeszło dekady ciepłe uczucia budzą świąteczne filmy reklamowe brytyjskiej sieci domów towarowych John Lewis & Partners, firmy z tradycją, istniejącej od 1864 roku. W tegorocznej reklamie pojawia się łotewski akcent: jeden z fragmentów animowanej historii stworzyła Anete Melece, pochodząca z Łotwy rysowniczka i animatorka.
Premiera bożonarodzeniowego spotu reklamowego sieci John Lewis & Partners w samej Wielkiej Brytanii urosła do rangi wydarzenia medialnego i stała się niemal jednym z wyznaczników rozpoczęcia sezonu gwiazdkowego. Co roku kampania zaskakuje nową historią. Na przykład, w 2012 roku serca widzów podbiła animacja The Journey z piosenką The power of love Gabrielle Aplin, dwa lata później – historyjka o pingwinie Montym, z kolei w ubiegłe Święta hitem okazał się filmik ze s...
Pozostało jeszcze 89% artykułu.
Prenumeruj i wspieraj Przegląd Bałtycki!
Zyskaj dostęp do setek eksperckich artykułów poświęconych państwom regionu Morza Bałtyckiego.


