Tomasz Lipowski: Puidukoda ma dzisiaj swoje miejsce w świadomości klientów

|

Uwagę zwraca znacznie głębsza tradycja budownictwa drewnianego w krajach bałtyckich i nordyckich niż w Polsce. Tam drewno było, jest i będzie traktowane jako naturalny materiał budowlany. Teraz jest znacznie lepiej – poprawiły się kompetencje, do Polski wróciło sporo osób, które pracowały w Skandynawii i stamtąd przywiozło pewne wzorce, które poprawiły jakość wykonywanych prac budowlanych. Drewno z pozycji materiału „dla biednych” awansuje do grupy produktów „dla zamożnych”. To jest związane z wyższym poziomem świadomości klimatycznej inwestorów, ale też z ograniczoną podażą drewna na rynkach światowych. To już nie jest materiał „dla każdego”, a im wyższy stopień przetworzenia drewna tym bardziej wyselekcjonowany koszyk klientów – mówi Tomasz Lipowski, prezes polsko-estońskiej spółki Puidukoda Polska.

Puidukoda Polska to polsko-estońska spółka założona w 2011 roku oferująca produkty drewniane niezbędne do budowy i wykończenia budynków i wnętrz oraz produkty architektury ogrodowej. Ofe...

Pozostało jeszcze 96% artykułu.

Prenumeruj i wspieraj Przegląd Bałtycki!

Zyskaj dostęp do setek eksperckich artykułów poświęconych państwom regionu Morza Bałtyckiego.

WYBIERZ I ZAMÓW!

Dostęp jednorazowy

Zaloguj się


NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i otrzymaj bezpłatną 30-dniową prenumeratę Przeglądu Bałtyckiego!


×